Навчально-педагогічна практика дім стартувала!

Настановчою нарадою на платформі ZOOM розпочалася 7.10.2022 року навчально-педагогічна практика з другої іноземної мови (ДІМ) для студентів 2-го курсу ОР “магістр”, спеціальності 035.041 “Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська”.

Студентів привітали з початком практики доцент кафедри французької філології А.А.Білас, факультетський керівник практики з французької мови, доцент кафедри французької філології Т.В.Смушак, факультетський керівник практики з німецької мови, доцент Н.О.Ткачук. та методист від кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, доцент І.В.Єгорова.

Після ознайомлення студентів з Наказом про практику від 6.10.2022 та повідомлення загальних інформацій організаційного характеру – кількість пар для госпітації в групі з предмету ДІМ, кількість залікових пар в групі з ДІМ, підготовка та подання матеріалів практики та інше – доц. А.А.Біласом до студентів звернулася доц. І.В.Єгорова з цінними рекомендаціями щодо проведення виховного заходу в студентській групі з предмету ДІМ. Були названі типи для таких виховних заходів, а саме “круглий стіл”, “диспут”, “віртуальна екскурсія”.

Далі про особливості практики з французької мови розповіла доц. Т.В.Смушак.

Далі звернулася до студентів-практикантів доц. Н.О.Ткачук щодо практики з німецької мови. Вона повідомила інформації на кшталт: “як ознайомитися з матеріалом, над яким працює група ДІМ”, “як спланувати проведення своєї залікової пари”, “на що звернути увагу при розмові з методистом фахової кафедри”.

Доценти Т.В.Смушак, А.А.Білас та Н.О.Ткачук звернули увагу також на документи з вимогами до практики та вимогами до оформлення матеріалів практики, які розміщені на сайтах кафедр французької філології та німецької філології.

Варто зауважити, що студенти-практиканти великою кількістю з’явилися на настановчу нараду, що говорить про їх серйозне ставлення до практики, яка – як зазначив доц. А.А.Білас – є передостанньою практикою за час навчання на ОР “магістр”, якщо брати до уваги перекладацьку практику. Студенти мали змогу отримати відповіді на питання щодо різних організаційних моментів практики. Не можемо залишити поза увагою, що для викладачів-предметників та викладачів-методистів проведення пар студентами-практикантими є також ефективним. Вони можуть побачити свю “рідну” групу ДІМ під час роботи з іншим викладачем, який одночасно ще є студентом чи студенткою, побачити цікаві методичні моменти. Бо хто як не студенти докладають максимум зусиль, щоб отримати гарну оцінку.

Залишається лише надіятися, що студентам-практикантам такий челендж як підготовка проведення та саме проведення пар з предмету ДІМ принесе максимум задоволення та принесе новий досвід, включаючи нові навики та вміння.

Also, liebe Studierende, liebe Praktikantinnen und Praktikanten, viel Spaß und viel Vergnügen beim Praktikum!