Виробнича педагогічна практика

В рамках виробничої педагогічної практики студенти 4 курсу ОР «бакалавр», спеціальності 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), спеціалізації 014.02 Середня освіта (Мова і література (німецька), виконуючи обов’язки класного керівника проводили виховні заходи як українською, так і німецькою мовою.
25 лютого 2025 р. студентка групи СОН-42 Бройса Тетяна Василівна провела онлайн в 7-А класі (Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради, вчитель німецької мови – Сичик О.В.) виховний захід німецькою мовою на тему «Herzlich Willkommen in der Welt der Berufe», присвячений вибору майбутньої професії.
Під час заходу учні мали можливість висловлювати свої думки щодо майбутньої кар’єри, аналізувати фактори успіху та усвідомлювати важливість якісної освіти. Всі учасники активно брали участь і проявляли зацікавленість темою. Також учні ділилися своїми думками щодо професій своєї мрії, виконували інтерактивні вправи для повторення вже відомих і вивчення нових професій, а також розгадували загадки про види професій. Це сприяло не лише розширенню словникового запасу, а й розвитку критичного мислення та комунікативних навичок.
Була проведена також розмова про перспективи професійного розвитку та необхідних навичок для досягнення кар’єрних цілей. Учні аналізували фактори, що впливають на успіх у професії, обговорювали свої думки щодо майбутнього та можливостей самореалізації.
У другій частині заходу учні ознайомилися з можливостями здобуття освіти та професійного становлення. Особливу увагу було приділено вивченню іноземних мов, зокрема німецької. Учні дізналися про переваги знання німецької мови, такі як розширення кар’єрних можливостей, доступ до якісної освіти та підвищення соціального статусу. Як приклад ЗВО було розглянуто Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Прикарпатський Національний Університет Ім.В.Стефаника та факультет іноземних мов Факультет іноземних мов ПНУ ім. В. Стефаника . Студентка-практикантка розповіла про освітні можливості університету, його зв’язки з німецькими вищими навчальними закладами, що сприяють професійному розвитку студентів та розширенню їхнього кар’єрного потенціалу.
Загалом, виховний захід був добре організованим і спрямованим на досягнення позитивних результатів у вивченні німецької мови та усвідомлення важливості професійного розвитку. Студентка-практикантка чудово впоралася із завданням, забезпечила високий рівень мотивації учнів та створила продуктивне середовище для навчання. Її робота сприяла не лише академічному успіху школярів, а й розвитку їхніх особистісних якостей та прагнення до успішного майбутнього.