Вебінар «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи»

📌20 березня 2025 року здобувачі бакалаврського рівня вищої освіти освітніх програм «Середня освіта (німецька мова і література)», «Німецька мова і література, англійська мова» факультету іноземних мов Факультет іноземних мов ПНУ ім. В. Стефаника разом із доцентками кафедри німецької філології Світланою Липкою Svitlana Lypka та Тетяною Монолатій Tetiana Monolatii взяли участь у вебінарі «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи», який проводив Національний університет «Запорізька політехніка» за підтримки Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти, ГО «Прогресильні».
📝 Мета вебінару – підвищення обізнаності учасників щодо проблем забезпечення академічної доброчесності, ознайомлення з перспективами розвитку національного законодавства України у цій сфері, а також обговорення сучасних викликів та можливостей, які виникають на перетині академічної доброчесності та розвитку штучного інтелекту. Захід спрямований на формування глибокого розуміння важливості дотримання академічної доброчесності у науковій та освітній діяльності.
📌 Учасники уважно слухали виступи голови підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Юлії Гришиної, голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрія Бутенка, доповіді заступника голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Івана Назарова на тему «Академічна доброчесність як обов’язкова складова якості освітньої діяльності» та інших доповідачів. Співзасновниця ГО «Прогресильні» Ганна Остапенко говорила про важливість формування освітнього середовища вільного від плагіату, проректор НУ «Запорізька політехніка» Руслан Куликовський ознайомив слухачів із методами та проблемами виявлення текстів, згенерованих штучним інтелектом.
📚 Для отримання сертифікату, який засвідчуватиме результативну участь у заході, всі слухачі вебінару повинні будуть успішно скласти тест, що сприятиме кращому засвоєнню актуальної інформації.