Нарада з науково-педагогічної практики

Вже традиційно, в останню п’ятницю березня, цьогоріч в п’ятницю, 29 березня, перед початком науково-педагогічної практики з основної іноземної мови для здобувачів ОР «Магістр» спеціальності «Німецька мова і література, англійська мова, переклад» (гр. Нм-11 та Нм(з)-11) відбулася настановна нарада. На нараді окрім студентів-магістрів названих груп були присутні здобувачі ОР «Магістр» спеціальності «Французька мова і література, друга іноземна мова, переклад», а окрім факультетських керівників науково-педагогічної практики з основної іноземної мови – німецька або французька – доцентки кафедри німецької філології Наталії Ткачук та доцентки кафедри французької філології Тетяни Смушак на нараді були методисти нефахових кафедр – професорка Вікторія Стинська від кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика (педагогічний факультет ПНУ) та Вікторія Пітулей від кафедри психології розвитку (факультет психології ПНУ).

Науково-педагогічна практика належить – відповідно до навчального плану – до циклу практичної підготовки здобувачів освітнього рівня та є однією з 4 практик, поряд з виробничою (перекладацькою) практикою, науково-педагогічною практикою з другої іноземної мови та науково-дослідною практикою. Здобувачі ОР «Магістр» проходять названу практику – як і передбачено навчальним планом – в 2 семестрі магістратури, в квітні, тривалістю 4 тижні, на базі факультету іноземних мов.

Настановна нарада проводилася з метою ознайомити студентів з Наказом про розподіл студентів в групах здобувачів бакалаврського рівня спеціальностей філології та середньої освіти, які студіюють німецьку мову як основну іноземну мову, ознайомити з вимогами до проходження практики та оформлення документації про проходження практики та відповісти на численні запитання.

Науково-педагогічна практика з основної іноземної мови для здобувачів ОР «Магістр» передбачає виконання функції викладача німецької мови як іноземної та виконання функцій академнаставника студентської групи. Виконання саме цієї функції, включаючи проведення виховного заходу , опитування про типи поведінки в конфліктних ситуаціях (опитувальник Томаса Кіллмана) методично підтримують та оцінюють вже згадані методисти нефахових кафедр (також Марія Чепіль від кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, яка не була присутня на настановній нараді). Факультетські керівники практики вказали на методичні матеріали для проходження практики, які знаходять на вебсайтах кафедр, звернулися до студентів з рекомендаціями щодо ефективної організації практики. Взяти на себе функцію викладача та академнаставника – непросте завдання, але його успішне виконання буде добрим стартом в професійну діяльність після отримання диплома магістра. Тому бажаємо студентам успішної практики, цікавого та необхідного досвіду та – головне – проходження практики без тривог та сирен.